ראשי » חומרי גלם וכלים לפיצה » תנור הפיצה שישנה את חייכם לעד

תנור הפיצה שישנה את חייכם לעד

תנור פיצה

תנור פיצה קומפקטי לאפיית פיצות על כיריים בנוחות המטבח הביתי שלכם מבית Pizzacraft – ה"פיצריה פרונטו" מאפשר אפיית פיצות מקצועיות ללא צורך בציוד יקר נוסף.

"פיצריה פרונטו" (Pizzeria Pronto) הוא תנור פיצה המיועד לאפיית פיצות על גבי כיריים גז (שימו לב – הוא אינו מתאים לכיריים חשמליים!).

התנור משלב את כל היתרונות של תנור פיצה מקצועי ואיכותי, בגודל קומפקטי, נייד, לשימוש על כיריים גז.

לאחר כ-10 דקות של חימום מראש אתם יכולים לאפות פיצות טריות, חמות, ריחניות ואיכותיות בתוך דקות ספורות במטבח הפרטי שלכם, ללא שימוש בעזרים נוספים.

התנור מגיע מצויד בשתי אבני אפייה האוגרות את החום המופק מלהבות הכיריים ומפזרות אותו בחלל תנור הפיצה באופן אחיד, עד חום של כ-315 מעלות צלזיוס.

כמו כן הוא כולל תרמוסטט מובנה, כך שתדעו מתי הזמן הנכון להכניס את הפיצה לאפייה, ויש בו חורים לאוורור לחות המונעים ממנה להיספג בפיצה ולהפוך אותה לחה וספוגית.

כל מה שנדרש על מנת להפעיל את ה"פיצריה פרונטו" הוא להדליק את הלהבות בכיריים, כמו עבור כל סיר בישול רגיל.

ניתן לאפות בו פיצות עד קוטר של כ-30 ס"מ, אחת בכל פעם, במשך אפייה של כשש דקות לפיצה.

עלות התנור כ-$180 (כרגע במבצע באמזון ב-$150 בלבד) וניתן לרכוש עבורו סט של מברשת אבן ומרית פיצה בכ-$40 בלבד.

אם אתם מתכוונים לרכוש את ה"פיצריה פרונטו", חשוב מאוד לוודא שהכיריים שלכם מתאימים מבחינת הסוג והמבנה הדרושים והמומלצים לשימוש עם תנור הפיצה הנייד, כפי שמוסבר באתר.

ואם כבר קניתם אותו, ספרו לנו איך יצאה הפיצה …

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה