ראשי » מגזין הפיצה » דומינו’ס ישלחו לכם פיצה על ידי מזל”ט

דומינו'ס ישלחו לכם פיצה על ידי מזל"ט

מזלט מנחית חבילה

רשת פיצריות דומינו'ס בשיתוף פעולה עם חברת פלירטי, ביצעה משלוח פיצה ראשון באמצעות מזל"ט מסחרי באוקלנד, ניו-זילנד. הפיצה הגיעה חמה והניסוי הוכתר כהצלחה.

דומינו'ס פיצה וחברת פלירטי (Flirtey) הודיעו שחברו יחד לעשות שימוש במזל"טים למשלוחי פיצה.

שתי החברות הציגו את השלב הראשון של השותפות שלהם עם משלוח פיצה על ידי מזל"ט מסחרי בניו-זילנד. בהדגמה המוצלחת לקחו חלק גם רשות התעופה האזרחית ושר התחבורה.

המזל"ט ערך טיסה אוטונומית למשלוח פיצה דומינו'ס חמה, והציג לראווה את הטכנולוגיה שפותחה על ידי חברת Flirtey. ההדגמה נערכה בהתאם לחוקי התעופה האזרחית, והיא מציינת את השלב האחרון בתהליך האישור לשימוש במזל"ט לצורך משלוחים.

כבר השנה מתכוננים בדומינו'ס לבצע משלוחים לבתי לקוחות באמצעות המזל"ט מחנות בניו-זילנד.

בהדגמה הוכחו טכנולוגיית ובטיחות שירות המשלוחים החדש, תוך כדי שימוש בשיטת אריזה מתקדמת אשר שומרת על טמפרטורת וטעם הפיצה.

הטכנולוגיה האוטונומית של Flirtey תאפשר למערכת להתרחב במהירות בכל עסק מבוסס משלוחים כמו רשת דומינו'ס, אשר פתחה את החנות ה -100 שלה לאחרונה בניו זילנד.

רשת דומינו'ס כבר השקיעה בפיתוח טכנולוגיות משלוחים חדשניות, כמו DRU – רובוט משלוח יבשתי.

שירות שה הוא דוגמא נוספת לפריצת הגבולות של דומינו'ס כדי לספק פיצות ללקוחות ולהבטיח את מקומם בחוד החנית של חדשנות.

"השקת שירות משלוח המזל"ט המסחרי הראשון בעולם היא הישג וציון דרך עבור Flirtey ודומינו'ס, בקרוב תוכלו להזמין Flirtey שיביא לכם את הפיצה," אמר מאט סוויני, מנכ"ל Flirtey. "יש בניו זילנד חשיבה מתקדמת בעניין תקנות הטייס, ובהתייחס לתקנות המזל"ט החדשות בארה"ב (שנכנסו לתוקף ב -29 באוגוסט), Flirtey ממוצבת באופן ייחודי כדי להביא את אותו שירות מהפכני של משלוח מזל"ט לשותפים בתוך ארצות הברית."

"השותפות נועדה לחולל מהפכה בתחום המשלוחים היא הישג, כי היא תמצב באופן ייחודי את החברה שלנו בתפיסה של הלקוחות ותשנה את האופן בו מתנהלים המשלוחים ברחבי העולם", אמר מנכ"ל דומינו'ס דון מייג'. "לקוחות דומינו'ס יכולים לצפות לשירות משלוחי פיצה הטרי והמהיר ביותר באותה האיכות המצופה מאיתנו, הודות לטכנולוגיה המובילה בתעשייה של Flirtey."

המזל"ט בנוי סיבי פחמן, אלומיניום ורכיבים מודפסים בתלת מימד. זהו כלי טיס קל, אוטונומי, ממונע חשמלית, ללא טייס. למזל"ט תכונות בטיחות, כגון התראה על סוללה נמוכה וחזרה לבסיס, או חזרה אוטומטית במקרה של קליטת GPS נמוכה או אובדן תקשורת. שירות המסירה האישית על פי הזמנה, שפותח באמצעות תוכנה וחומרה קנייניות של חברת Flirtey, מייצג עידן חדש של משלוחים עבור דור חדש של צרכנים.

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה