ראשי » מגזין הפיצה » פתח באש בפיצריה בעקבות תיאוריית קונספירציה

פתח באש בפיצריה בעקבות תיאוריית קונספירציה

קונספירציה

גבר חמוש ברובה צייד פרץ למסעדת פיצה בוושינגטון, כנראה כתוצאה משמועות ברשתות החברתיות על כך שבמסעדה מתנהל סחר בקטינים בהשתתפות נבחרי המפלגה הדמוקרטית.

אדגר מדיסון וולש, גבר בן 28 מסליסבורי, צפון קרולינה, נעצר לאחר שפתח באש בפיצרית Comet Ping Pong (בתרגום חופשי – כוכב שביט פינג פונג) בוושינגטון די.סי. בארצות הברית.

הוא נכנס למסעדה חמוש ברובה צייד וירה יריה אחת בזמן שבאי הפיצריה נסו על נפשם. לא היו נפגעים.

וולש מסר לשוטרים בחקירתו שהוא הגיע לפיצריה על מנת לחקור בעצמו את השמועות על כך שבפיצריה מתנהלת רשת פדופיליה בינלאומית בניצוחה של המתמודדת לנשיאות ארצות הברית – הילארי קלינטון.

ג'יימס אלפאנטיס, הבעלים של הפיצריה, מאשים את אלו שמלבים, לדבריו, את חרושת השמועות ותיאוריות הקונספירציה סביב הפיצריה שלו.

הוא ציין בהצהרה שמסר כי האירוע מוכיח שלהפצת תיאוריות קונספירציה חסרות אחריות (כך על פי דבריו) יש תוצאות.

לטענתו, במהלך מירוץ הבחירות לנשיאות ארצות הברית הוצפו 40 העובדים שלו באיומי מוות במדיה החברתית.

על פי השמועות, אימיילים שנכתבו על ידי מנהל קמפיין הבחירות של הילארי קלינטון בעניין גיוס תרומות, ואשר הודלפו על ידי וויקיליקס לרשת, מצביעים על כך שהפיצריה שימשה מקום מפגש לפדופילים וסחר בקטינים למטרות מין. התיאוריה תפסה תאוצה עד כדי שב- Reddit חסמו את הנושא, המכונה "PizzaGate".

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה