ראשי » מגזין הפיצה » פיצה האט נכנעת ללחץ הקהל!

פיצה האט נכנעת ללחץ הקהל!

פיצה האט

זוכרים את קופסת ההפתעות של פיצה האט שעליה סיפרנו לכם כבר? 

במקור הוצאה החבילה המשולשת למספר מוגבל של מדינות במזרח התיכון, אלא שלאחר לחץ הקהל באמצעות עצומה באינטרנט, לאור הביקוש, ולקראת החגים הנוצריים, הוציאה השבוע פיצה האט קופסה משולשת חדשה לשוק האמריקאי.

הקופסה כוללת שתי פיצות בינוניות עם תוספת אחת לכל פיצה, מקלוני לחם ועוגיית פצפוצי שוקולד גדולה של "הרשי", פרוסה לשמונה משולשים.

ניתן לבחור סוגים שונים של רטבים ובסיסים לפיצה, מתוך התפריט של הרשת, עבור שתי הפיצות שבחבילה, ומקלוני הלחם מגיעים גם הם במגוון טעמים, כגון: פלפל אדום חריף, גבינת צ'דר קלויה, גבינת פרמז'ן, אסיאגו או צ'ילי חריף ודבש.

הקופסה, שמעוטרת באיור של סרט כאריזת מתנה, נמכרת ב- $19.99 ותקודם בפרסומות טלויזיוניות שבהן, לדברי החברה, יככבו ידוענים.

רשת פיצה האט, המונה יותר מ- 15,600 סניפים במעל 90 מדינות, יצאה השנה בהצהרה שהיא תסיר את צבעי המאכל והטעמים המלאכותיים מהפיצות שלה.

נראה לנו שנתחיל עצומה לשיווק קופסת הפיצה גם בישראל…

עדכון 05.09.16 : פיצה האט ישראל החלה למכור את הטריפל מיקס בגרסה שונה המכילה : שתי פיצות, טבעות בצל, נגיסי תירס, מקלות שוקולד ורטבים

גרסת ארה"ב

פיצה האט

גרסת המזרח התיכון

טריפל מזרח תיכון

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה