ראשי » מגזין הפיצה » מתיחת אחד באפריל של דומינו’ס – להשאיר פיצה בדלת

מתיחת אחד באפריל של דומינו'ס – להשאיר פיצה בדלת

פיצה בדלת

האחד באפריל הוא תמיד הזדמנות טובה למתוח או להציק לחברים ולבני משפחה. גם לרשתות המזון ולרשתות טלוויזיה יש מסורת רבת שנים של מתיחות, אפילו בתחום הפיצות.

יום השוטים, שכידוע לכולם חל באחד באפריל, לא פוסח גם על רשתות הפיצה.

ברשת דומינו'ס הודיעו על המוצר החדש שלהם: ה-"דור-מינו'ס (Door-mino’s), כשהכוונה ב"דור" היא למילה "דלת" באנגלית.

ה"המצאה" היא למעשה תיבת מכתבים, דבר מקובל מאוד בחו"ל, כשבדלת הבית יש חריץ למסירת דואר.

במקום למסירת מכתבים, תשמש התיבה של דומינו'ס להשארת משלוחי פיצה ללקוחות שלא נמצאים בביתם בשעת המשלוח או שפשוט מתעצלים לקום בכדי לפתוח את הדלת.

הקופסה, כך בפרסום, תשמור על חום הפיצה עד 12 שעות.

ברשת לא חסכו בפרטים והסברים, אז נשתף אתכם גם:

ה"דור-מינוס" הוא פריט ביתי שיחליף את תיבת הדואר הביתית. יתרונותיו הברורים הם שהוא גדול מספיק להכיל את הפיצה ושהוא יכול לשמור על חומה עד 12 שעות, באמצעות פטנט מיוחד.

אם לא די בזאת, כך סיפרו בדומינו'ס, התיבה מצוידת בטכנולוגיות מתקדמות נוספות הכוללות מסנן דואר זבל, דוחה חיות מחמד, וחיישן תנועה ששולח הודעה לפלאפון של הלקוח כשההזמנה מגיעה.

ניתן גם לבחור במספר גימורים מעוצבים בצבע כרום, ניקל או פליז.

בדומינו'ס מסבירים את ההמצאה כחלק מהניסיון של הרשת לשפר ולהקל על לקוחותיהם, ולכן התיבה מתאימה ביותר לאלו שרוצים שארוחת הפיצה שלהם כבר תחכה להם בבית כשהם חוזרים מיום עבודה ארוך. מניסיון ובדיקה עם קבוצות מיקוד, עלה כי גם אנשים שלא אוהבים לפתוח את הדלת ימצאו שימוש טוב במוצר החדש. מבדיקות וסקרים שנערכו, נמצא כי 93 מתוך 100 אנשים שנשאלו אמרו שישתמשו במוצר החדש "כמעט בוודאות".

למעוניינים, ניתן להשיג את התיבה במהדורה מוגבלת בארצות הברית באחד באפריל 2017 בלבד.

מקווים שהבנתם את הבדיחה … 🙂

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה