ראשי » מגזין הפיצה » לא תאמינו מה הוא צייר על פיצה

לא תאמינו מה הוא צייר על פיצה

צייר הפיצה

דומינו'ס פיצה חוגגת 30 שנה בבריטניה (הסניף הראשון נפתח בשנת 1985), ולרגל המאורע היא גייסה את האמן נתן ווייבורן להפוך פיצות ליצירות אמנות.

ווייבורן, בן ה- 25, שהופיע בתוכנית הכשרונות Britain’s Got Talent בשנת 2011, התבקש על ידי דומינו'ס להנציח רגעי קולנוע מפורסמים משלושים השנים האחרונות בצורת אמנות פיצה אכילה.

הרשת ערכה משאל לגבי הרגעים הנבחרים ודמויות מהסרטים , וחמשת הדמויות הראשונות נבחרו להיות מונצחות על ידי עריכה אמנותית של רטבים ותוספות על בסיסי פיצה בקוטר 30 ס"מ.

חמשת הדמויות שנבחרו, לפי סדר יורד, הן: מארטי מק'פליי מהסרט "בחזרה לעתיד", מיה וואלאס מ"ספרות זולה", אלזה מ"לשבור את הקרח", אדוארד קאלן מ"דמדומים", והצמד אנסטסיה סטיל וכריסטיאן גריי מ"חמישים גוונים של אפור".

ופרט קטן נוסף לקינוח- באופן אולי מפתיע, הסצינה שנבחרה במקום הראשון (ושוב משנות השמונים), ועברה אפילו את הטיטאניק ומלחמת הכוכבים פרק 5 (האימפריה מכה שנית), היא- סצינת הריקוד מהסרט "ריקוד מושחת" בה מניף ג'וני (פטריק סווייזי), מדריך הריקודים, את בייבי (ג'ניפר גריי), במהלך השיר "The time of my life".

 ריקוד מושחת  אלזה פרוזן ספרות זולה חמישים גוונים של אפור בחזרה לעתיד צייר הפיצה

 

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה