ראשי » מגזין הפיצה » הבטחה לפיצה חינם הביאה למציאת ילדה נעדרת

הבטחה לפיצה חינם הביאה למציאת ילדה נעדרת

ילדה נעדרת

שוב סיפור נצחון מרגש וחוצה יבשות למאכל האהוב – הבטחה למשלוח פיצה חינם הביאה למציאת ילדה נעדרת , אשר הוחזקה במסתור על ידי אביה בניגוד להחלטת בית משפט.

בית משפט בארצות הברית העביר את החזקה על איווט הנלי בת הארבע לידי סבה וסבתה, זאת לאחר שקבע כי שהותה עם אביה הביולוגי, ווירג'יל הנרי בן ה-28, גורמת לה לנזק רגשי.

אלא שבטרם זכו הסבא והסבתא, גארי וקים פורסטר, להביאה לביתם, הצליח אביה לחמוק איתה מהרשויות ולהסתתר במלון באריזונה במשך שלושה שבועות. הזוג פורסטר, שהתייאש מאוזלת ידם של הרשויות, פנה לחבריו של ווירג'יל בפייסבוק בבקשת עזרה.

הארי בראון בן ה-21 מאנגליה, חבר פייסבוק של ווירג'יל, נענה לפנייתם והצליח ליצור עימו קשר. לאחר יומיים הצליח הארי סופסוף לשכנע את ווירג'יל לגלות לו את מיקומו, זאת בהבטחה שיישלח אליו משלוח פיצה חינם. המידע הועבר לרשויות, ואיווט הועברה לבית סבה וסבתה בקליפורניה.

הארי סיפר שהוא התרגש עד דמעות כשראה את תמונותיה של איווט הקטנה בבית סבה וסבתה. הסבא, גארי פורסטר בן ה-46, הודה להארי בראון גם בפייסבוק, סיפר כי הזמין אותי להתארח אצלם בקליפורניה, וציין כי הארי לעולם יהיה בליבותיהם והם יוקירו לו תודה על כך שהציל את חייה של נכדתם האהובה.

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה