ראשי » וידאו פיצה » וידאו: העכבר שרצה משולש בלי תוספות

וידאו: העכבר שרצה משולש בלי תוספות

עכבר אוכל פיצה

מי היה מאמין שכל מה שנדרש בשביל שינוי גישה ויחס הוא משולש של פיצה?

כל מי שביקר בעיר ניו יורק נתקל, מן הסתם, בעכברוש התורן בתחנת הרכבת התחתית. ולמרות שלרוב הם מעוררים תגובות של פחד, גועל ושאט נפש, הצליח עכברוש אחד קטן לעלות לכותרות, לזכות באהדה, בשיתופים ובלייקים ברשת, ואפילו בבובה בדמותו!

קומיקאי אמריקאי בשם מאט ליטל העלה השבוע לרשת סרטון של עכברוש גורר משולש פיצה הגדול ממנו פי כמה, במורד מדרגות בתחנת רכבת תחתית בניו יורק.

למרות שהסרטון המקורי זכה רק לכמה מאות צפיות, הרי שבטוויטר הוא זכה להצלחה רבה וגרר תגובות חמות.

משם הדרך לשיתוף באתרי אינטרנט וחדשות אחרים היתה קצרה. קהל הגולשים הזדהה עם העכברוש, בין אם מתוך אהבה לפיצה ולמה שהיא מייצגת, ובין אם מאהדה והזדהות עם בעל חיים שמנסה לשרוד ואולי גם לדאוג למזון לצאצאיו.

העכברוש הושווה בבדיחות הדעת לסנסיי ספלינטר (מסדרת צבי הנינג'ה המצליחה), תוך טענה שהוא מתאמץ לסחוב את משולש הפיצה בשביל להאכיל את ארבעת הצבים הרעבים (וחובבי הפיצה, יש לציין).

כתוצאה מהוירליות של הסרטון, מוכרת פסלונים בשם טינה טרכטנבורג יצרה בובה בדמות העכברוש ומשולש הפיצה והעלתה סרטון בו היא מחקה את מעשי העכברוש המקורי באמצעות הבובה.

טינה מתכוונת להציג את היצירה לקהל ביוניון סקוור בניו יורק, אך לא ידוע אם הבובה תוצע למכירה.

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה