ראשי » מגזין הפיצה » פיצה טאקו – הלהיט החדש שכובש את אמריקה

פיצה טאקו – הלהיט החדש שכובש את אמריקה

פיצה טאקו

רשתות הפיצה והפיצריות העצמאיות לא מפסיקות להפתיע בחידושים ושילובים מעניינים (אם מוצלחים או לא, לשיקולכם). הפעם מגיע החיבור החדש מניו ג'רזי – פיצה טאקו.

אחרי שלל מוזרויות ושילובי פיצה שצצים ברשת לאחרונה, החליטו בפיצריית "טוני בולוני'ס" (Tony Boloney's) שבהובוקן, ניו ג'רזי, לשלב שני מאכלים פופולריים מאוד באמריקה – פיצה וטאקו מקסיקני.

מייקל הוק, הבעלים של הפיצרייה, אמר שהרעיון הבשיל במוחו לאחר שכמה חבר'ה הגיעו לפיצרייה וביקשו טאקו. משם ועד ליצירה החדשה הייתה הדרך קצרה.

הלקוחות יכולים להזמין פיצה משפחתית, הכוללת מעל 20 יחידות טאקו, במשקל ממוצע של 13 קילוגרמים ובמחיר של $80, או להסתפק במשולש פיצה המגיע עם 3 יחידות טאקו עליו במחיר של $10. הפיצה המשפחתית מגיעה עם כמות נדיבה של גואקמולי ושמנת חמוצה במרכזה.

בנוסף לפיצה החדשה שהוא מכין, מספק מייקל גם המלצות אכילה: להרים את הטאקו מהפיצה, לטבול אותו בגואקמולי, וכשמסיימים את הטאקו – למרוח את הגואקמולי והשמנת על הפיצה ולאכול את המשולשים.

אם גם אתם אוהבים טאקו ולא רק פיצה ותרצו לנסות את השילוב החדש, נכון לכרגע נראה שתצטרכו לטוס בשביל זה לניו ג'רזי.

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה