ראשי » מגזין הפיצה » רשת דומינו’ס נכנסת לתחום החתונות!

רשת דומינו'ס נכנסת לתחום החתונות!

רשת דומינו'ס מנסה להיכנס לשוק החתונות באמצעות יוזמה חדשה. הרשת מאפשרת בחירת חבילות פיצה כפריט לרשימת מתנות חתונה, ללפני, למהלך, או לאחרי טקס הנישואין.

רשת דומינו'ס החליטה לפנות לפלח שוק חדש – חתנים וכלות.

לצורך כך הם מאפשרים לזוגות מאורסים (או לרווקים שרוצים להרגיש בדרך לשם …) לבחור חבילת מתנה בדומינו'ס שתיכלל ברשימת מתנות החתונה שלהם, כמקובל בארצות הברית.

(למי שלא מכיר, זוגות נוהגים לבחור מוצרים ברשתות שונות, מהם יכולים האורחים לבחור מתנה כראות עיניהם ובהתאם לתקציב שלהם. דבר זה פוטר מההתלבטות בבחירה ומאפשר לזוג הצעיר לקבל דברים שהם באמת רוצים וצריכים).

השירות כולל אפשרות להזמנת חבילות מתנה למסיבות רווקים ורווקות, לקבלת הקהל, ולאחרי טקס הנישואין. המחירים המופיעים על כל חבילה שמוצעת באתר, משקפים את הסכום של כרטיס מתנה לרכישות באתר הרשת.

ג'ני פוראקר, דוברת הרשת, ציינה שלכבוד יום האהבה החליטו בדומינו'ס להציע לזוגות מאורסים שאוהבים פיצה, לחלוק את אהבתם המשותפת בבחירת המתנות לחתונה.

כיוון שזו משימה מייגעת ולא תמיד מגיעים בני הזוג להסכמה בבחירת המתנות, הרי שפיצה היא פתרון נהדר.

ג'ני גם מציינת שהרבה מלקוחות הרשת סיפרו שהפיצות של דומינו'ס היו חלק מיום החתונה שלהם, בין אם בהצעת הנישואין או בארוחות מאוחרות במהלך ההכנות לחתונה, וחבילות המתנה החדשות מאפשרות לזוגות לבקש ולקבל משהו שהם באמת יעשו בו שימוש.

גם אנחנו נרשמנו.

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה