ראשי » מגזין הפיצה » משלוח ראשון מסוגו בעולם באמצעות איל מפיצה דומינו’ס

משלוח ראשון מסוגו בעולם באמצעות איל מפיצה דומינו'ס

דומינוס פיצה

רשת דומינו'ס פיצה, שחנכה שירות משלוחים באמצעות מזל"טים, ניסתה לפתח שירות משלוחים חדש המותאם לחורף בצפון יפן – על ידי איל הצפון. אלא שהאילים כפי הנראה לא אוהבים פיצה.

בחודש שעבר הבאנו לכם חדשות מבית דומינו'ס פיצה על המשלוח הראשון מסוגו בעולם באמצעות רחפן בניו-זילנד.

אלא שהחורף הקשה הצפוי להביא שלגים כבדים וקור עז להוקאידו – האי השני בגודלו והצפוני ביותר ביפן, לא יאפשר כפי הנראה הטסת רחפנים.

אי לכך, ואולי בהשפעת חג המולד הקרב, מישהו בדומינו'ס חשב שאולי אפשר יהיה לרתום (תרתי משמע) את איל הצפון למשימה.

החברה פנתה למגדלי אילים לבדוק את הנושא, מתוך מחשבה שהחיה האצילית, בהיותה חסונה ועמידה לקור, תוכל לבצע משלוחים גם בשלג הכבד.

דבר זה יאפשר לתושבי הוקאידו להמשיך ליהנות ממשלוחי פיצה טריה לביתם, גם כאשר הכבישים חסומים בגלל השלגים.

מרשת דומינו'ס נמסר שהם עושים כל שביכולתם לוודא שהאילים לא ייפגעו, והם נעזרים במומחים בכדי לקבוע את המשקל שהאילים יכולים לשאת ואת המרחק שהם צפויים ללכת עם המשלוח.

לרוע המזל, לפני מספר ימים הודיעה הרשת על גניזת הרעיון בשל קשיים באילוף האילים שסירבו לשתף פעולה, וכך בוטלו המשלוחים שמתוכננים היו להתחיל החודש.

יחד עם זאת, בדומינו'ס החליטו לשמר את אוירת החג והניסוי שלא צלח, והלבישו טוסטוסים בתחפושות של איל הצפון, כולל הקרניים, ואוזניים, זרבובית, אחוריים וזנב מקטיפה.

מבחינתנו לא חשוב איך, העיקר שהפיצה תגיע …

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה