ראשי » מגזין הפיצה » הזמינה פיצה והשליח קרא לה שמנה

הזמינה פיצה והשליח קרא לה שמנה

אשה שמנה

נדישה מנדז, מטורונטו קנדה, הזמינה פיצה לה ולאחותה, מרשת "פיצה-פיצה", כפי שהיא נוהגת לעשות מידי פעם. אלא שהפעם ציפתה לה הפתעה לא נעימה…

לרוב, אומרת נדישה, הפיצות מגיעות בתוך כ- 20 דקות מרגע ההזמנה. רשת הפיצריות מתחייבת שכל הזמנה תגיע ללקוח בתוך 40 דקות, אחרת הלקוח מקבל את הפיצה חינם.

לאחר שהשליח בושש לבוא, התקשרה נדישה לשירות הלקוחות, ומשהגיע השליח נמסר לו כי לא יהיה חיוב עבור ההזמנה, בהתאם למדיניות הרשת.

אלא ששליח הפיצה לקח את זה קשה… לאחר שעזב את ביתה הוא שלח לנדישה הודעות טקסט, בהן הוא מאשים אותה שהיא נמנעה מלענות לטלפונים שלו כשהיה בדרכו אליה, שהיא התכוונה מראש לא לשלם, ותיכננה כיצד לתחמן את המערכת כך שהיא תזכה בפיצה חינם.

לאחר ההאשמות, הוסיף השליח לגעור בה ותמה איך היא מסוגלת לאכול ללא רגשות אשם וייסורי מצפון, פיצה שהוצאה במרמה מבעלי הפיצריה, שמנסים להשתכר למחייתם ולהרוויח את לחמם ביושר.

לאחר שציין כי התנהלותה של נדישה פאתטית בעיניו, הוא הוסיף ונזף בה על כך שהיא אוכלת פיצה בשעות מאוחרות של הלילה, והציע שאולי כדאי שתמנע מכך, כיוון שהיא יכולה להרשות לעצמה להוריד קצת במשקל…

לסיכום הוא כינה אותה שמנה וחסרת כבוד עצמי.

לאחר שנדישה התלוננה על הדברים, נמסר לה, על ידי מנהלת המכירות האזורית של רשת הפיצריות, כי השליח היה עובד חדש בפיצריה, שלא היה בקיא בנהלי החברה, ופוטר מיד לאחר המקרה.

 

 

אסמס

תמונות מאת: kwong, evelyn

מקור: thestar

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה