ראשי » מגזין הפיצה » האתר שמאפשר לכם לשלוח פיצה למפגינים

האתר שמאפשר לכם לשלוח פיצה למפגינים

אתר פיצה

נערכת הפגנה ואתם תומכים במטרה? אולי לבכם יוצא אל המפגינים בלי קשר למטרה? כך או כך, יוזמה חדשה מאפשרת שליחת פיצה למפגינים בכדי שלא יפגינו על בטן ריקה.

אחד הנושאים המדוברים ביותר בעניין בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית, הוא איסור הנפקת ויזת הכניסה המוטל על אזרחי מדינות בעלות רוב מוסלמי.

מתוך כך נולד אתר חדש המאפשר הזמנת פיצות עבור מפגינים נגד החוק ומפגינים בכלל.

Pizza to the Polls התחילה את פעילותה בשנת 2016, כשאפשרה הזמנות פיצה עבור מצביעים שנתקעו בתורים הארוכים לקלפיות.

הכוונה היתה לעודד את המצביעים ולחזק אותם על כך שלקחו מזמנם להגיע להצבעה. סך הכל כ-2,400 פיצות נשלחו למקומות שונים בארצות הברית במהלך הבחירות.

סקוט דאנקומב ואישתו קייטי הרלאו, הקימו את האתר עם חברם נוח מנגר.

למרות שהם נמנעו עד כה מלנקוט עמדה פוליטית, לאחר פניות של אזרחים לחשבון הטוויטר שלהם, הם נענו לבקשות ושלחו עשרה מגשי פיצה להפגנה שנערכה נגד חוק הויזה בשדה התעופה קנדי בניו-יורק. במקרה הספציפי, המפגינים התפזרו לפני שהשליח הגיע, ולכן הפיצות נמסרו לבית מחסה סמוך.

באתר נאספות כעת תרומות למימון משלוחי פיצות למפגינים ברחבי ארצות הברית, ללא תלות במטרת ההפגנה. נבחנת גם האופציה לאפשר תקציב למארגני הפגנות, כך שיוכלו לבצע את ההזמנות בעצמם באופן ישיר.

עד כה נאספו מעל 43,000 דולר.

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה