ראשי » לייף סטייל » הנעל הזאת תאפשר לכם להזמין פיצה וגם לשלוט בטלוויזיה

הנעל הזאת תאפשר לכם להזמין פיצה וגם לשלוט בטלוויזיה

פיצה האט נעליים

רשתות הפיצה הגדולות מתחרות על קיבות הלקוחות ועל ליבם בהמצאות שונות ומשונות. המצאה אחת מאלו הן הנעליים החדשות של פיצה האט, המיועדות לקצר את תהליך ההזמנה.

רשת פיצה האט מתחדשת החודש במוצר ייחודי – Pie Tops – נעליים ספורטיביות הנושאות את לוגו החברה וגם כפתור מיוחד להזמנת פיצה.

הנעליים מיוצרות במהדורה מוגבלת, ומעבר לעיצוב המיוחד שלהן וללוגו הרשת, יש להן שני מאפיינים ייחודיים נוספים – כפתור להזמנת פיצה שמסוגל גם לעצור את משחק כדורסל המכללות המשודר בכבלים ברגע שמגיע השליח.

הכפתורים ממוקמים על הלשוניות של הנעליים, אחד מיועד להזמנת הפיצה והשני לעצירת המשחק בטלוויזיה.

לצורך כך נעשה שימוש בטכנולוגיית בלוטוט'. הבלוטוט' מקשר בין כפתור ההזמנה שבנעליים לאפליקציית פיצה האט המותקנת בטלפון הנייד של המשתמש, ובין כפתור העצירה ול-DVR הביתי שלו (המותאם למגוון רשתות הכבלים הפועלות בארצות הברית).

זו אינה הפעם הראשונה שרשת פיצה האט משיקה את נעלי ה- Pie Tops. בשנה שעברה הושקו על ידי הרשת נעליים דומות, אלא שהן נשאו כפתור הזמנה בלבד, ללא אפשרות עצירת המשחק המשודר.

חמישים זוגות נעליים כאלו מוצעות למכירה עבור $150 לזוג.

אם תמהתם מה לפיצה האט ולכדורסל, ולמה דווקא משחקי כדורסל מכללות, נספר שפיצה האט היא נותן החסות הרשמי של ההתאחדות הלאומית לאתלטיקה למכללות NCAA וגם של ליגת הפוטבול הלאומית NFL.

הלכנו להזמין פיצה.

מר מגש

מייסד האתר והאב הרוחני שלנו. האגדה מספרת שפיצה הייתה המילה הראשונה שאמר כתינוק. מר מגש שולט בכל רזי הפיצה ויודע לענות על כל שאלה שלנו בנושא.

הוסיפו תגובה